Zorganizowaliśmy przejazd pociągiem dla dzieci. Fotogaleria

Cel? Przede wszystkim — bezpieczeństwo!

Jeszcze nigdy tego nie robiliśmy, ale od początku naszej działalności założyliśmy taki właśnie cel – realizowanie akcji prospołecznych. W ten zakres dobrze wpisuje pierwsza taka inicjatywa. Otóż wraz ze spółką kolejową POLREGIO zorganizowaliśmy przejazd pociągiem dla dzieci z jednego z iławskich przedszkoli.

67. dzieci z Przedszkola Pluszak 2 w pełnej gotowości na przejazd zameldowało się w środę 29 maja na Placu Iławskich Kolejarzy, oczywiście pod opieką pań nauczycielek. To był ten dzień, kiedy mogliśmy zrealizować nasz prospołeczny, a przede wszystkim – proedukacyjny – plan. Nie samym marketingiem internetowym Przeciesz przecież żyje…

Scenariusz był taki – dzieci wsiadają do pociągu osobowego POLREGIO na stacji Iława Główna, a my wraz z nimi. Następnie ruszamy w trasę w kierunku iławskiej Lokomotywowni. Tu zatrzymuje się skład, a dzieci mogą spokojnie zwiedzić pociąg, łącznie z kabiną maszynisty. Tu już była atrakcja nie lada! Dzieci mogły bowiem zatrąbić, czyli nadać sygnał dźwiękowy z lokomotywy.

Następnie, po opanowaniu niemałych, pozytywnych emocji (sami też trąbiliśmy!), wszyscy wrócili na swoje miejsca i udali się w drogę powrotną na iławski dworzec. Radość widoczna na twarzach dzieci przy wysiadaniu z pociągu i opuszczaniu dworca był dla nas najlepszą nagrodą. Dla nas i bardzo profesjonalnego zespołu obsługi pociągu.

Dzieci otrzymały od pracowników POLREGIO specjalne wiatraczki. Jak nam przekazały panie nauczycielki, krótka, ale bardzo treściwa wycieczka zrobiła na przedszkolakach bardzo pozytywne wrażenie. Tę chwilę niektórzy z nich zapamiętają być może na lata, taką mamy przynajmniej nadzieję.

Dziękujemy!

Jest nam niezmiernie miło, że mogliśmy we współpracy z POLREGIO S.A. zorganizować przejazd pociągiem dla dzieci z Przedszkola Pluszak 2 w Iławie. Tym samym, w tym miejscu wyrażamy ogromne podziękowanie za możliwość przeprowadzenia takiej akcji, a jednocześnie przesyłamy wyrazy uznania i szacunku dla spółki kolejowej.

Dzieci, od momentu pojawienia się na peronie iławskiego dworca, zostały w sposób kompleksowy oraz niezwykle fachowy otoczone opieką przez obsługę tegoż pociągu. W tym miejscu chylimy przed nimi czoła. Dzieci do pociągu wsiadały z uśmiechem, a wysiadały z jeszcze większym – tak pozytywne wrażenie wywarł na nich ten przejazd.

Obsługa pociągu zadbała w sposób WZOROWY o zapewnienie bezpieczeństwa dzieciom w czasie wsiadania do pociągu, w trakcie trasy, a także przy wyjściu ze składu. Bo właśnie w wydarzeniu tym organizowanym wespół ze spółką kolejową chodziło nam nie tylko o przejazd pociągiem (jak się okazało – członkowie rodzin kilkorga dzieci pracowali lub dalej pracują na kolei, w tym także w POLREGIO S.A.). Głównym założeniem było przybliżenie ogólnych zasad bezpieczeństwa w podróży – uważamy, że właśnie już od najmłodszych lat powinno się zadbać o edukację dzieci w tej kwestii.

Wideo z wycieczki

Jeszcze raz – dziękujemy za stworzenie takich możliwości. Oczywiście, mamy nadzieję, że to nie ostatnia nasza wspólna akcja proedukacyjna.

Galeria z wycieczki

Zapraszamy do współpracy – Przeciesz jesteśmy na miejscu

Sprawdź nasze realizacje www.przeciesz.pl/realizacje
Obserwuj nasze działania na facebooku: https://www.facebook.com/PRZECIESZ.marketing
Pomagamy firmom małym i dużym (średnim też), z wieloletnią tradycją i tym zupełnie nowym.